Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2407
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHolovenko, Vita-
dc.contributor.authorZaluzhna, O.O.-
dc.date.accessioned2022-10-27T13:32:43Z-
dc.date.available2022-10-27T13:32:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2407-
dc.descriptionСтаття у збірнику «Англійська мова у міждисциплінарному контексті безперервної освіти» Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка 2021. С. 100–104en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of synaesthetic metaphor gender peculiarities within the conversational English-speaking YouTube discourse. The analysis conducted within 47 samples (99 uses in speech) of the synaesthenic metaphor implies the absence of typically masculine or feminine features in the framework of metaphorical perceptual information transmission.en_US
dc.publisherКам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаen_US
dc.relation.ispartofseries«Англійська мова у міждисциплінарному контексті безперервної освіти».;С. 100–104.-
dc.subjectgenderen_US
dc.subjectsynaesthetic metaphoren_US
dc.subjectperceptionen_US
dc.subjectYouTube discourseen_US
dc.titleГендерні аспекти синестетичної метафори в межах англійськомовного YouTube дискурсуen_US
dc.title.alternativeGENDER ASPECTS OF SYNESTHETIC METAPHOR WITHIN THE ENGLISH-SPEAKING YOUTUBE DISCOURSEen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гендерні аспекти синестетичної метафори в межах англійськомовного YouTube дискурсу.pdfСтаття у збірнику «Англійська мова у міждисциплінарному контексті безперервної освіти» Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка 2021. С. 100–104422,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.