Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1201-1210 из 2689.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018До визначення предмету спецкурсу "Типологія держав"Мартинюк, О.В.
2018Мовні засоби вираження тактики "моделювання особистості адресата" в рекламному дискурсіІзмалкова, А.В.
2016Способи перекладу складних слів з німецької мови на українську (на матеріалі роману Е.М. Ремарка "Три товариші" та даох його перекладів)Білецька, О.В.; Пересада, Є.І.
2017Партитивні іменникові трикомпозити у середньоверхньонімецькій та сучасній німецькій мовіБілецька, О.В.
2015Місце іменникових трикомпозитів у системі складних слів у середньоверхньонімецькій мовіта їхня структурна організаціяБілецька, О.В.
2018Мовні засоби вираження тактики "акцентування уваги на потребах покупця" в рекламному дискурсіІзмалкова, А.В.
2015Вплив процесу лексикалізації на композитотворення на німецькій мовіБілецька, О.В.
2015Роль трикомпонентних іменників, як засобу актуалізації лексико-семантичних варіантів багатозначних двокомпозитів у середньоверхньонімецькій мовіБілецька, О.В.
2019Language means to express the communicative tactic of “emphasis shifting” in advertising discourseІзмалкова, А.В.
2017Лексико-семантичні особливості прикметників у складі іменникових трикомпозитів у сучасній німецькій мовіБілецька, О.В.