Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/419
Название: Використання інструменту бенчмаркінгу в аудиторській діяльності
Авторы: Гевлич, Л.Л.
Мошура, Л.О.
Ключевые слова: Бенчмаркінг
Аудит
Аналітичні процедури
Інструмент удосконалення
Порівняльний аналіз
Дата публикации: 2016
Описание: Статтю присвячено дослідженню підходів до визначення сутності поняття «бенчмаркінг» та напрямів використання даного інструменту в діяльності аудиторських фірм, а саме в рамках аналітичних процедур. Визначено економічну самостійність та відмінність бенчмаркінгу від конкурентного маркетингового дослідження. Проаналізовано проблемні аспекти практичного застосування бенчмаркінгу в аудиторській діяльності та надано пропозиції щодо їх усунення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/419
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ГевлияЛ_Використання_інструменту_бенчмаркінгу.pdf253,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.