Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/572
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНагорняк, Т.Л.-
dc.date.accessioned2020-10-19T15:00:29Z-
dc.date.available2020-10-19T15:00:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 327:32.019.5-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/572-
dc.descriptionЗ'ясовано закономірності брендингу міст світу й України, встановлено розбіжність між містом і практичним призначенням категорій, якими позначають провідні міста світу ("глобальне місто", "мегаполіс", "центр агломерації", "велике місто"). Зроблена спроба прогнозу тенденцій щодо урбанізації, векторів брендингу міст і ролі громади в них.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectБрендинг містаen_US
dc.subjectГлобальне містоen_US
dc.subjectКомфортне містоen_US
dc.subjectГромада в процесі брендингу територіїen_US
dc.titleСвітова та українська специфіка брендингу містen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
работа7.pdf147,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.