dc.contributor.author |
Вишнівська, Анна |
|
dc.contributor.author |
Климчук, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-10T12:17:27Z |
|
dc.date.available |
2023-01-10T12:17:27Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2496 |
|
dc.description |
МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ. Збірник матеріалів / Proceedings
ІІІ Міжнародної наукової студентської конференції / III International scientific student conference |
en_US |
dc.description.abstract |
Разом з ринковими відносинами в практику українського
маркетингового менеджменту увійшло поняття «офіс». Дедалі більше приватних та
державних фірм, підприємств, організацій, їх керівників і бізнесменів розуміють
важливість офісу для формування репутації, іміджу, посиленню його основних
позицій у складному конкурентному ринковому середовищі. Разом з
усвідомленням ролі офісу, почала формуватися офісна культура, складовими якої
стали такі поняття, як офісний етикет, офісні стандарти, офісні приміщення. |
en_US |
dc.publisher |
м. Київ: Київський національний економічний університети імені Вадима Гетьмана |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ;С. 26-29 |
|
dc.title |
ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ОФІСУ |
en_US |
dc.title.alternative |
TOOLS AND MECHANISM FOR FORMING A MODERN OFFICE |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |