Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1152
Назва: ДИДАКТИКА БАГАТОМОВНОСТІ ЯК ОСНОВНИЙ НАПРЯМОК ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СУЧАСНІЙ ЄВРОПІ
Автори: Харитонова, О.О.
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються особливості новітньої дидактики плюралінгвізму або багатомовності, що виникла на початку XXI століття в Європі. Відповідно до неї передбачається не звужувати викладання іноземної мови щоразу до викладання окремої мови, дисоціюючи її тим самим від інших мов, що вивчаються або практикуються учнями (студентами), а навпаки, підходити дуже експліцитно до викладання кожної мови як одиниці сукупності мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1152
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дидактика багатомовності 2016.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.