Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1300
Title: ОСВІТА ЯК ШЛЯХ ІНТЕГРАЦІЇ В СУСПІЛЬСТВО ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Other Titles: Education as a way of iterations of people with special needs in society
Authors: Оверчук, В.А.
Кушнір, Ю.В.
Keywords: студенти з інвалідністю
освіта
соціальна ізоляція
соціально-психологічна інтеграція
самореалізація
Issue Date: 2018
Abstract: У статті виноситься на розгляд необхідність інтеграції осіб з обмеженими можливостями здоров’я в суспільство шляхом подолання не тільки фізичних, але й умовних перешкод в їхньому житті. Психологічні дослідження засвідчили, що для студентів з інвалідністю вибір професії, набуття знань та професійних навичок, майбутня робота за фахом і подолання соціальної ізоляції – особливо значимі проблеми. Студенти з особливими потребами мають певні проблеми, які сформувалися в попередні періоди життя та навчання молодих людей і суттєво впливають на їхню пізнавальну активність та інтеграцію в освітнє середовище. Конкретне завдання, яке стоїть перед професійною підготовкою осіб з обмеженими можливостями, полягає в забезпеченні реальної рівноправності в повсякденній життєдіяльності, успішній інтеграції їх у суспільство шляхом навчання, працевлаштування та зайнятості. Саме якісна освіта може виступати основним каналом успішної соціально-психологічної інтеграції та фактором самореалізації.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1300
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_2018_Запоріжжя_Кушнір_оверчук.pdf310,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.