Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1322
Назва: Стратегії розвитку провідних операторів мобільного зв’язку України
Автори: Баглюк, Ю.Б.
Ключові слова: Стратегія
Конкурентні переваги
Фінансова сила
Конкурентоспроможність
Привабливість
Стабільність зовнішнього середовища
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено використанню методу SPACE-аналізу (Strategic Position and Action Evaluation) для визначення стратегій розвитку провідних мобільних операторів зв’язку України, що дозволяють зберегти та зміцнити їх конкурентні переваги . Сформовано групи критеріїв оцінки діяльності операторів мобільного зв’язку України. Окреслено проблеми, пов’язані з труднощами використання інформації з відкритих джерел, яку компанії надають на свій розсуд . На основі обраних показників та проведених розрахунків визначено типи стратегій для аналізованих компаній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1322
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf171,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.