Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1330
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІзмалкова, А.В.-
dc.contributor.authorДанцл, Л.С.-
dc.date.accessioned2020-12-15T18:01:22Z-
dc.date.available2020-12-15T18:01:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 81`42:811.112.2-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1330-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі, а також комунікативним тактикам і мовним засобам, які використовуються для її реалізації в німецькомовній рекламі автомобілів. Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування функціонального методу, а саме контекстуально-інтерпретаційного та прагматичного аналізу тексту для виділення комунікативних тактик реалізації стратегії маніпуляції. У результаті аналізу текстів реклами автомобілів виявлено та охарактеризовано п’ять основних комунікативних тактик: зміщення акценту, моделювання особистості адресата, акцентування уваги на бажаннях та потребах покупця, створення проблеми та її вирішення, унікальних пропозиції. Також встановлено, на рівні яких лексичних, синтаксичних і стилістичних засобів знаходять реалізацію виділені тактики.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectРекламний дискурсen_US
dc.subjectКомунікативна стратегіяen_US
dc.subjectКомунікативна тактикаen_US
dc.subjectМовна маніпуляціяen_US
dc.titleРеалізація комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі рекламних текстів автомобілів)en_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4841-Текст статті-9721-1-10-20180116.pdf212,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.