Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1330
Title: Реалізація комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі рекламних текстів автомобілів)
Authors: Ізмалкова, А.В.
Данцл, Л.С.
Keywords: Рекламний дискурс
Комунікативна стратегія
Комунікативна тактика
Мовна маніпуляція
Issue Date: 2017
Abstract: Стаття присвячена дослідженню комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі, а також комунікативним тактикам і мовним засобам, які використовуються для її реалізації в німецькомовній рекламі автомобілів. Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування функціонального методу, а саме контекстуально-інтерпретаційного та прагматичного аналізу тексту для виділення комунікативних тактик реалізації стратегії маніпуляції. У результаті аналізу текстів реклами автомобілів виявлено та охарактеризовано п’ять основних комунікативних тактик: зміщення акценту, моделювання особистості адресата, акцентування уваги на бажаннях та потребах покупця, створення проблеми та її вирішення, унікальних пропозиції. Також встановлено, на рівні яких лексичних, синтаксичних і стилістичних засобів знаходять реалізацію виділені тактики.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1330
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4841-Текст статті-9721-1-10-20180116.pdf212,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.