Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1331
Назва: Мовні засоби вираження тактики "моделювання особистості адресата" в рекламному дискурсі
Автори: Ізмалкова, А.В.
Дата публікації: 2018
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1331
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6227-Текст статті-12504-1-10-20181222.pdf122,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.