Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІзмалкова, А.В.-
dc.date.accessioned2020-12-15T18:14:01Z-
dc.date.available2020-12-15T18:14:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 81`42:811.112.2-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1332-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню мовних засобів вираження комунікативної тактики «акцентування уваги на потребах покупця» як однієї з тактик реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі на прикладі рекламних текстів автомобілів німецькою та англійською мовами. Метою дослідження є виявлення структурних та комунікативних особливостей текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами.Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування контекстуально-інтерпретаційного тапрагматичного аналізу тексту для встановлення мотивів і цілей автора рекламних текстів, а також оцінки ефективності впливу обраної комунікативної тактики на реципієнта; контент-аналізу для ви-явлення частоти використання окремих мовних засобів. У результаті дослідження були виділені та охарактеризовані структурні та комунікативні особливості текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами, зокрема були проаналізовані лексичні, синтаксичні та стилістичні засоби, характерні для тактики «акцентування уваги на бажаннях покупця» при реалізації стратегії маніпуляції.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectКомунікативна стратегіяen_US
dc.subjectКомунікативна тактикаen_US
dc.subjectРекламний дискурсen_US
dc.subjectРекламний текстen_US
dc.subjectМовна маніпуляціяen_US
dc.subjectПотребиen_US
dc.titleМовні засоби вираження тактики "акцентування уваги на потребах покупця" в рекламному дискурсіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6480-Текст статті-13016-1-10-20190424.pdf389,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.