Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1332
Title: Мовні засоби вираження тактики "акцентування уваги на потребах покупця" в рекламному дискурсі
Authors: Ізмалкова, А.В.
Keywords: Комунікативна стратегія
Комунікативна тактика
Рекламний дискурс
Рекламний текст
Мовна маніпуляція
Потреби
Issue Date: 2018
Abstract: Стаття присвячена дослідженню мовних засобів вираження комунікативної тактики «акцентування уваги на потребах покупця» як однієї з тактик реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі на прикладі рекламних текстів автомобілів німецькою та англійською мовами. Метою дослідження є виявлення структурних та комунікативних особливостей текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами.Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування контекстуально-інтерпретаційного тапрагматичного аналізу тексту для встановлення мотивів і цілей автора рекламних текстів, а також оцінки ефективності впливу обраної комунікативної тактики на реципієнта; контент-аналізу для ви-явлення частоти використання окремих мовних засобів. У результаті дослідження були виділені та охарактеризовані структурні та комунікативні особливості текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами, зокрема були проаналізовані лексичні, синтаксичні та стилістичні засоби, характерні для тактики «акцентування уваги на бажаннях покупця» при реалізації стратегії маніпуляції.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1332
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6480-Текст статті-13016-1-10-20190424.pdf389,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.