Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1333
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІзмалкова, А.В.-
dc.date.accessioned2020-12-15T18:20:52Z-
dc.date.available2020-12-15T18:20:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issnУДК 81`42:811.11-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1333-
dc.description.abstractРозкрито суть маніпулятивного впливу комунікативної тактики «зміщення акценту» на реципієнта. Досліджені структурні та комунікативні особливості рекламних текстів, в яких використана тактика «зміщення акценту», на прикладі текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Проведений аналіз рекламних текстів на лексичному, стилістичному та синтаксичному рівнях.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectРекламний дискурсen_US
dc.subjectРекламний текстen_US
dc.subjectМовна маніпуляціяen_US
dc.subjectМовні засобиen_US
dc.subjectКомунікативна тактикаen_US
dc.titleLanguage means to express the communicative tactic of “emphasis shifting” in advertising discourseen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7706-Article Text-15472-2-10-20191224.pdf384,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.