Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІзмалкова, А.В.-
dc.date.accessioned2020-12-15T18:20:52Z-
dc.date.available2020-12-15T18:20:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issnУДК 81`42:811.11-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1333-
dc.description.abstractРозкрито суть маніпулятивного впливу комунікативної тактики «зміщення акценту» на реципієнта. Досліджені структурні та комунікативні особливості рекламних текстів, в яких використана тактика «зміщення акценту», на прикладі текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Проведений аналіз рекламних текстів на лексичному, стилістичному та синтаксичному рівнях.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectРекламний дискурсen_US
dc.subjectРекламний текстen_US
dc.subjectМовна маніпуляціяen_US
dc.subjectМовні засобиen_US
dc.subjectКомунікативна тактикаen_US
dc.titleLanguage means to express the communicative tactic of “emphasis shifting” in advertising discourseen_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7706-Article Text-15472-2-10-20191224.pdf384,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.