Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1333
Title: Language means to express the communicative tactic of “emphasis shifting” in advertising discourse
Authors: Ізмалкова, А.В.
Keywords: Рекламний дискурс
Рекламний текст
Мовна маніпуляція
Мовні засоби
Комунікативна тактика
Issue Date: 2019
Abstract: Розкрито суть маніпулятивного впливу комунікативної тактики «зміщення акценту» на реципієнта. Досліджені структурні та комунікативні особливості рекламних текстів, в яких використана тактика «зміщення акценту», на прикладі текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Проведений аналіз рекламних текстів на лексичному, стилістичному та синтаксичному рівнях.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1333
ISSN: УДК 81`42:811.11
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7706-Article Text-15472-2-10-20191224.pdf384,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.