Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1333
Название: Language means to express the communicative tactic of “emphasis shifting” in advertising discourse
Авторы: Ізмалкова, А.В.
Ключевые слова: Рекламний дискурс
Рекламний текст
Мовна маніпуляція
Мовні засоби
Комунікативна тактика
Дата публикации: 2019
Краткий осмотр (реферат): Розкрито суть маніпулятивного впливу комунікативної тактики «зміщення акценту» на реципієнта. Досліджені структурні та комунікативні особливості рекламних текстів, в яких використана тактика «зміщення акценту», на прикладі текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Проведений аналіз рекламних текстів на лексичному, стилістичному та синтаксичному рівнях.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1333
ISSN: УДК 81`42:811.11
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7706-Article Text-15472-2-10-20191224.pdf384,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.