Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1400
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрельніков, В.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T11:07:33Z | - |
dc.date.available | 2021-01-26T11:07:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1400 | - |
dc.description.abstract | Розглядаються складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти, які слід враховувати під час оцінювання якості діяльності викладачів, підвищення їхньої кваліфікації й організації самоосвіти. Серед них виділяються: мотиваційно-ціннісний складник, професійно важливі якості, наукові і педагогічні здібності, когнітивний, афективний і конативний складники. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Професійна компетентність | en_US |
dc.subject | Викладач закладу післядипломної освіти | en_US |
dc.subject | Складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти | en_US |
dc.title | Складники особистісно-професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Appears in Collections: | Бібліографічні матеріали |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6_PDF_Інноваційний розвиток вищої освіти.pdf | 291,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.