Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1400| Назва: | Складники особистісно-професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти |
| Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
| Ключові слова: | Професійна компетентність Викладач закладу післядипломної освіти Складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти |
| Дата публікації: | 2019 |
| Короткий огляд (реферат): | Розглядаються складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти, які слід враховувати під час оцінювання якості діяльності викладачів, підвищення їхньої кваліфікації й організації самоосвіти. Серед них виділяються: мотиваційно-ціннісний складник, професійно важливі якості, наукові і педагогічні здібності, когнітивний, афективний і конативний складники. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1400 |
| Розташовується у зібраннях: | Бібліографічні матеріали |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 6_PDF_Інноваційний розвиток вищої освіти.pdf | 291,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.