Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1400
Назва: Складники особистісно-професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: Професійна компетентність
Викладач закладу післядипломної освіти
Складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Розглядаються складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти, які слід враховувати під час оцінювання якості діяльності викладачів, підвищення їхньої кваліфікації й організації самоосвіти. Серед них виділяються: мотиваційно-ціннісний складник, професійно важливі якості, наукові і педагогічні здібності, когнітивний, афективний і конативний складники.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1400
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_PDF_Інноваційний розвиток вищої освіти.pdf291,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.