Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1407
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрельніков, В.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T11:32:54Z | - |
dc.date.available | 2021-01-26T11:32:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 378 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1407 | - |
dc.description.abstract | У статті виділено та теоретично обґрунтовано принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін. Проведений аналіз основних закономірностей навчання та дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук. До принципів формування дослідницької компетентності віднесено такі: цільового призначення інформаційного матеріалу; поєднання комплексних, інтегруючих і власних дидактичних цілей; повноти навчального матеріалу в модулі; відносної самостійності елементів модуля; реалізації зворотного зв’язку; оптимальної передачі інформаційних і методичних матеріалів; стиснення навчальної інформації у змістовому модулі; генералізації знань; взаємопов’язаності, логізації знань. Розкрито суть кожного з виділених принципів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Принципи навчання | en_US |
dc.subject | Закономірності навчання | en_US |
dc.subject | Зміст математичної освіти | en_US |
dc.subject | Дослідницька компетентність | en_US |
dc.subject | Майбутній бакалавр аграрних наук | en_US |
dc.title | Принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Appears in Collections: | Бібліографічні матеріали |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
13_PDF_Фізико-математична освіта_науковий журнал.pdf | 1,27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.