Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1407
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрельніков, В.Ю.-
dc.date.accessioned2021-01-26T11:32:54Z-
dc.date.available2021-01-26T11:32:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1407-
dc.description.abstractУ статті виділено та теоретично обґрунтовано принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін. Проведений аналіз основних закономірностей навчання та дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук. До принципів формування дослідницької компетентності віднесено такі: цільового призначення інформаційного матеріалу; поєднання комплексних, інтегруючих і власних дидактичних цілей; повноти навчального матеріалу в модулі; відносної самостійності елементів модуля; реалізації зворотного зв’язку; оптимальної передачі інформаційних і методичних матеріалів; стиснення навчальної інформації у змістовому модулі; генералізації знань; взаємопов’язаності, логізації знань. Розкрито суть кожного з виділених принципів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectПринципи навчанняen_US
dc.subjectЗакономірності навчанняen_US
dc.subjectЗміст математичної освітиen_US
dc.subjectДослідницька компетентністьen_US
dc.subjectМайбутній бакалавр аграрних наукen_US
dc.titleПринципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплінen_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_PDF_Фізико-математична освіта_науковий журнал.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.