Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1407| Title: | Принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін |
| Authors: | Стрельніков, В.Ю. |
| Keywords: | Принципи навчання Закономірності навчання Зміст математичної освіти Дослідницька компетентність Майбутній бакалавр аграрних наук |
| Issue Date: | 2018 |
| Abstract: | У статті виділено та теоретично обґрунтовано принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін. Проведений аналіз основних закономірностей навчання та дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук. До принципів формування дослідницької компетентності віднесено такі: цільового призначення інформаційного матеріалу; поєднання комплексних, інтегруючих і власних дидактичних цілей; повноти навчального матеріалу в модулі; відносної самостійності елементів модуля; реалізації зворотного зв’язку; оптимальної передачі інформаційних і методичних матеріалів; стиснення навчальної інформації у змістовому модулі; генералізації знань; взаємопов’язаності, логізації знань. Розкрито суть кожного з виділених принципів. |
| URI: | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1407 |
| Appears in Collections: | Бібліографічні матеріали |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 13_PDF_Фізико-математична освіта_науковий журнал.pdf | 1,27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.