Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1408
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтрельніков, В.Ю.-
dc.date.accessioned2021-01-26T11:35:51Z-
dc.date.available2021-01-26T11:35:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378:37.012-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1408-
dc.description.abstractЗапропонована педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця ґрунтується на низці концептуальних положень, що відбивають сучасні тенденції розвитку освіти: спрямованість освітнього процесу та діагностики на професійно-особистісний розвиток майбутнього фахівця; визнання студента як активного суб’єкта навчальної діяльності, що віддзеркалено у поєднанні управлінської діяльності викладача і самоуправлінської діяльності студента в цілісному управлінському циклі; розгляд педагогічних явищ і процесів з позицій системного підходу, що надає можливість представити діагностику як складний об’єкт, елементи якого визначаються цілим і зумовлюють функціонування всієї системи загалом. Показано, що діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця є своєрідним мотиватором як для викладача, так і для студента, змушуючи обох шукати шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу та його результатів, стимулюючи розвиток суб’єктів діагностування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectПедагогічна діагностикаen_US
dc.subjectДослідницька компетентністьen_US
dc.subjectДіагностична діяльність викладачаen_US
dc.subjectСамодіагностична діяльність майбутнього фахівцяen_US
dc.titleПедагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівцяen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14_PDF_Освіта. Інноватика. Практика.pdf2,7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.