Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1408
Title: | Педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця |
Authors: | Стрельніков, В.Ю. |
Keywords: | Педагогічна діагностика Дослідницька компетентність Діагностична діяльність викладача Самодіагностична діяльність майбутнього фахівця |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Запропонована педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця ґрунтується на низці концептуальних положень, що відбивають сучасні тенденції розвитку освіти: спрямованість освітнього процесу та діагностики на професійно-особистісний розвиток майбутнього фахівця; визнання студента як активного суб’єкта навчальної діяльності, що віддзеркалено у поєднанні управлінської діяльності викладача і самоуправлінської діяльності студента в цілісному управлінському циклі; розгляд педагогічних явищ і процесів з позицій системного підходу, що надає можливість представити діагностику як складний об’єкт, елементи якого визначаються цілим і зумовлюють функціонування всієї системи загалом. Показано, що діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця є своєрідним мотиватором як для викладача, так і для студента, змушуючи обох шукати шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу та його результатів, стимулюючи розвиток суб’єктів діагностування. |
URI: | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1408 |
Appears in Collections: | Бібліографічні матеріали |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14_PDF_Освіта. Інноватика. Практика.pdf | 2,7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.