Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1408
Title: Педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця
Authors: Стрельніков, В.Ю.
Keywords: Педагогічна діагностика
Дослідницька компетентність
Діагностична діяльність викладача
Самодіагностична діяльність майбутнього фахівця
Issue Date: 2018
Abstract: Запропонована педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця ґрунтується на низці концептуальних положень, що відбивають сучасні тенденції розвитку освіти: спрямованість освітнього процесу та діагностики на професійно-особистісний розвиток майбутнього фахівця; визнання студента як активного суб’єкта навчальної діяльності, що віддзеркалено у поєднанні управлінської діяльності викладача і самоуправлінської діяльності студента в цілісному управлінському циклі; розгляд педагогічних явищ і процесів з позицій системного підходу, що надає можливість представити діагностику як складний об’єкт, елементи якого визначаються цілим і зумовлюють функціонування всієї системи загалом. Показано, що діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця є своєрідним мотиватором як для викладача, так і для студента, змушуючи обох шукати шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу та його результатів, стимулюючи розвиток суб’єктів діагностування.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1408
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14_PDF_Освіта. Інноватика. Практика.pdf2,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.