Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1413
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтрельніков, В.Ю.-
dc.date.accessioned2021-01-26T11:55:40Z-
dc.date.available2021-01-26T11:55:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378.132-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1413-
dc.description.abstractПроаналізований сучасний стан науково-теоретичного підґрунтя проблеми самовдосконалення майбутнього вчителя. Досліджена сутність самовдосконалення. Встановлено, що вчені розглядають самовдосконалення: по-перше, як синтез самопізнання, самоосвіти та саморозвитку; по-друге, як сукупність самоосвіти та самовиховання; по-третє, як єдність самоосвіти, саморозвитку та самовиховання. Доведено, що результатом підготовки майбутніх учителів до самовдосконалення є відповідна готовність, яка є інтегративною особистісно-професійною здатністю майбутнього вчителя, що передбачає його саморозвиток і самореалізацію. Наголошено, що самовдосконалення, як активна специфічна діяльність особистості майбутнього вчителя, спирається на індивідуальність студента.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectСамовдосконаленняen_US
dc.subjectСамоосвітаen_US
dc.subjectСамовихованняen_US
dc.subjectСаморозвитокen_US
dc.subjectГотовність до самовдосконаленняen_US
dc.subjectМайбутній учительen_US
dc.subjectІндивідуальністьen_US
dc.titleПроблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконаленняen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
19_PDF_Імідж сучасного педагога.pdf3,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.