Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1413
Title: | Проблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення |
Authors: | Стрельніков, В.Ю. |
Keywords: | Самовдосконалення Самоосвіта Самовиховання Саморозвиток Готовність до самовдосконалення Майбутній учитель Індивідуальність |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Проаналізований сучасний стан науково-теоретичного підґрунтя проблеми самовдосконалення майбутнього вчителя. Досліджена сутність самовдосконалення. Встановлено, що вчені розглядають самовдосконалення: по-перше, як синтез самопізнання, самоосвіти та саморозвитку; по-друге, як сукупність самоосвіти та самовиховання; по-третє, як єдність самоосвіти, саморозвитку та самовиховання. Доведено, що результатом підготовки майбутніх учителів до самовдосконалення є відповідна готовність, яка є інтегративною особистісно-професійною здатністю майбутнього вчителя, що передбачає його саморозвиток і самореалізацію. Наголошено, що самовдосконалення, як активна специфічна діяльність особистості майбутнього вчителя, спирається на індивідуальність студента. |
URI: | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1413 |
Appears in Collections: | Бібліографічні матеріали |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19_PDF_Імідж сучасного педагога.pdf | 3,09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.