Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1413
Title: Проблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення
Authors: Стрельніков, В.Ю.
Keywords: Самовдосконалення
Самоосвіта
Самовиховання
Саморозвиток
Готовність до самовдосконалення
Майбутній учитель
Індивідуальність
Issue Date: 2018
Abstract: Проаналізований сучасний стан науково-теоретичного підґрунтя проблеми самовдосконалення майбутнього вчителя. Досліджена сутність самовдосконалення. Встановлено, що вчені розглядають самовдосконалення: по-перше, як синтез самопізнання, самоосвіти та саморозвитку; по-друге, як сукупність самоосвіти та самовиховання; по-третє, як єдність самоосвіти, саморозвитку та самовиховання. Доведено, що результатом підготовки майбутніх учителів до самовдосконалення є відповідна готовність, яка є інтегративною особистісно-професійною здатністю майбутнього вчителя, що передбачає його саморозвиток і самореалізацію. Наголошено, що самовдосконалення, як активна специфічна діяльність особистості майбутнього вчителя, спирається на індивідуальність студента.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1413
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19_PDF_Імідж сучасного педагога.pdf3,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.