Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1428
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пузь, І.В. | - |
dc.contributor.author | Бацилєва, О.В. | - |
dc.contributor.author | Єрмішев, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T13:00:22Z | - |
dc.date.available | 2021-01-26T13:00:22Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1428 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати емпіричного дослідження особистісної креативності в здобувачів вищої освіти різних спеціальностей. Здійснено теоретичний аналіз проблеми креативності, розкрито значення прояву креативності в процесі професійного становлення фахівців. Відзначено, що розвиток креативності вважається одним із першочергових завдань навчально-виховного процесу, у тому числі й у закладах вищої освіти. Проаналізовано особливості взаємозв’язку креативності з особливостями темпераменту, рисами характеру, ціннісно-смисловою сферою особистості. Зауважено, що різні спеціальності потребують від фахівців різних проявів креативності й різного рівня її розвитку, а майбутні фахівці мають різні індивідуально-психологічні характеристики, які стають підґрунтям для розвитку та реалізації креативності. Відповідно до мети роботи, здійснено емпіричне дослідження серед здобувачів вищої освіти різних спеціальностей, зокрема гуманітарного, природничого та фізико-математичного профілю, яких поділено на три групи відповідно до типу спеціальності. За допомогою методики діагностики особистісної креативності (Є. Тунік) зроблено оцінювання провідних рис творчої особистості, таких як допитливість; уява; складність і схильність до ризику. Здійснено порівняльний аналіз отриманих результатів, який показав, що характерною для більшості досліджуваних усіх спеціальностей є наявність низьких і середніх показників за досліджуваними параметрами особистісної креативності, що свідчить про недостатній рівень прояву особистісної креативності, що може бути зумовлено різного роду чинниками. Відзначено необхідність запровадження в процес професійної підготовки на етапі навчання спеціальних соціально-психологічних тренінгів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу особистості майбутніх фахівців, що, безумовно, матиме позитивне значення для їхнього подальшого особистісного та професійного становлення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Креативність | en_US |
dc.subject | Особистісна креативність | en_US |
dc.subject | Творчий потенціал | en_US |
dc.subject | Індивідуально-психологічні риси | en_US |
dc.subject | Здобувачі вищої освіти | en_US |
dc.subject | Професійне становлення | en_US |
dc.title | Дослідження особистісної креативності в здобувачів вищої освіти різних спеціальностей | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Располагается в коллекциях: | Бібліографічні матеріали |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пузь.pdf | 237,72 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.