Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1461
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІщук, Н.-
dc.contributor.authorСвіргун, А.-
dc.date.accessioned2021-01-28T10:24:55Z-
dc.date.available2021-01-28T10:24:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК : 81'373.4-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1461-
dc.description.abstractУ статті розглядається використання лінгвістичних аспектів в англійських рекламних слоганах. Матеріалом для дослідження є корпус із понад 200 англомовних слоганів комерційної реклами, вибірково відібраних з Інтернет-джерел. Результати показують, що найбільш популярними лінгвістичними засобами проаналізованих рекламних слоганів є імперативні речення, ритм, еліпсис, персоніфікація, асонанс та метафора.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectРекламний слоганen_US
dc.subjectАналізen_US
dc.subjectФонологічний аспектen_US
dc.subjectСинтаксично-лексичний аспектen_US
dc.subjectСемантичний аспектen_US
dc.titleLinguistic aspects of advertising slogansen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Linguistic Aspects of Advertising Slogans.pdf440,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.