Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1461
Назва: Linguistic aspects of advertising slogans
Автори: Іщук, Н.
Свіргун, А.
Ключові слова: Рекламний слоган
Аналіз
Фонологічний аспект
Синтаксично-лексичний аспект
Семантичний аспект
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається використання лінгвістичних аспектів в англійських рекламних слоганах. Матеріалом для дослідження є корпус із понад 200 англомовних слоганів комерційної реклами, вибірково відібраних з Інтернет-джерел. Результати показують, що найбільш популярними лінгвістичними засобами проаналізованих рекламних слоганів є імперативні речення, ритм, еліпсис, персоніфікація, асонанс та метафора.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1461
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Linguistic Aspects of Advertising Slogans.pdf440,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.