Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1461
Название: Linguistic aspects of advertising slogans
Авторы: Іщук, Н.
Свіргун, А.
Ключевые слова: Рекламний слоган
Аналіз
Фонологічний аспект
Синтаксично-лексичний аспект
Семантичний аспект
Дата публикации: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається використання лінгвістичних аспектів в англійських рекламних слоганах. Матеріалом для дослідження є корпус із понад 200 англомовних слоганів комерційної реклами, вибірково відібраних з Інтернет-джерел. Результати показують, що найбільш популярними лінгвістичними засобами проаналізованих рекламних слоганів є імперативні речення, ритм, еліпсис, персоніфікація, асонанс та метафора.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1461
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Linguistic Aspects of Advertising Slogans.pdf440,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.