Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1623
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСитник, Л.С.-
dc.date.accessioned2021-05-26T09:58:07Z-
dc.date.available2021-05-26T09:58:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 65.014.1:339.138:339.747-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1623-
dc.description.abstractРозкрито особливості маркетингових досліджень за етапами формалізованого антикризового управління підприємством. Виявлено вплив змін асортименту і структури продукції на економічні показники підприємства, використання індексу фізичного обсягу товарообороту підприємства та індексу фіксованого складу для прогнозування змін у торговельно-закупівельній і виробничій діяльності, коефіцієнтів еластичності попиту (пропозиції) для встановлення змін економічних показників підприємства (виторгу від реалізації, суми прибутку, прогнозування цін на продукцію, ресурси). Наведено показники оцінки маркетингової ефективності підприємства як основи прийняття управлінських рішень; послідовність дій застосування бенчмаркингу в маркетингових дослідженнях. Встановлено розбіжності у визначенні поняття «комплекс маркетингу».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectАнтикризове управлінняen_US
dc.subjectМаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectБенчмаркингen_US
dc.subjectМаркетинговий циклen_US
dc.subjectАналіз асортименту і структури продукціїen_US
dc.subjectКоефіцієнт еластичностіen_US
dc.titleАнтикризове управління маркетингомen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття 1.pdf473,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.