Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1623
Title: Антикризове управління маркетингом
Authors: Ситник, Л.С.
Keywords: Маркетинг
Антикризове управління
Маркетингові дослідження
Бенчмаркинг
Маркетинговий цикл
Аналіз асортименту і структури продукції
Коефіцієнт еластичності
Issue Date: 2016
Abstract: Розкрито особливості маркетингових досліджень за етапами формалізованого антикризового управління підприємством. Виявлено вплив змін асортименту і структури продукції на економічні показники підприємства, використання індексу фізичного обсягу товарообороту підприємства та індексу фіксованого складу для прогнозування змін у торговельно-закупівельній і виробничій діяльності, коефіцієнтів еластичності попиту (пропозиції) для встановлення змін економічних показників підприємства (виторгу від реалізації, суми прибутку, прогнозування цін на продукцію, ресурси). Наведено показники оцінки маркетингової ефективності підприємства як основи прийняття управлінських рішень; послідовність дій застосування бенчмаркингу в маркетингових дослідженнях. Встановлено розбіжності у визначенні поняття «комплекс маркетингу».
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1623
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття 1.pdf473,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.