Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, З.А.-
dc.date.accessioned2021-06-30T07:10:05Z-
dc.date.available2021-06-30T07:10:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 338.48:316.72-044.352-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1660-
dc.description.abstractМетою наукової публікації є дослідження комунікативних аспектів туризму, його ціннісного впливу на людину та обґрунтування особливостей розвитку міжнародного туризму як шляху формування крос-культурної толерантності. У статті акцентовано увагу на культурних цінностях і ціннісних характеристиках міжнародного туризму, ролі комунікативної культури особистості як основної ланки концепції теоретичної моделі загальнолюдських цінностей, важливості дотримання принципів толерантності, що набувають усе більшого значення в сучасному світі в умовах глобалізації економіки, розвитку комунікацій, зростання мобільності, інтеграції, взаємозалежності та перетворення соціальних культур. Систематизовано підходи до аналізу туризму як соціального та культурного явища, виокремлено етапи комунікативного процесу. Проаналізовано зміст найбільш значущих документів у сфері міжнародного туризму, прийнятих за участі Всесвітньої туристської організації, де підкреслюється необхідність дотримання толерантних форм спілкування. Зроблено наголос на ролі міжнародних організацій у посиленні культурних зв’язків між народами, взаємозбагаченні культур внаслідок туристичного обміну, дотриманні принципів толерантності. На шляху до застосування в практиці налагодження міжкультурних комунікацій у міжнародному туризмі обґрунтовано дієвість таких методів, як: впровадження адекватної системи акультурації, що передбачає такі типи комунікаційних зв’язків, як інтеграція, асиміляція, поділ, маргіналізація на рівнях емоцій, дій та пізнання; створення таких умов приймаючою стороною, які б сприяли підвищенню рівня задоволеності туристів шляхом налагодження постійного обміну інформацією, підтримки зворотного зв’язку, поширення серед відвідувачів контенту щодо перспектив розвитку об’єктів туристичної інфраструктури країни перебування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectМіжнародний туризмen_US
dc.subjectКультураen_US
dc.subjectКультурні цінностіen_US
dc.subjectКомунікаціїen_US
dc.subjectКомунікативний процесen_US
dc.subjectКрос-культурна толерантністьen_US
dc.titleРозвиток міжнародного туризму як шлях формування крос-культурної толерантностіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf285,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.