Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1794
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Афанасьева, Н.Є. | - |
dc.contributor.author | Беспалова, І.С. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-04T10:28:33Z | - |
dc.date.available | 2021-11-04T10:28:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.other | УДК 159.947.5 | - |
dc.identifier.other | DOI 10.32999/ksu2312-3206/2019-1-14 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1794 | - |
dc.description.abstract | У роботі представлено результати дослідження залежності між мотивами навчання і якостями мислення, такими як гнучкість і самостійність, у підлітків під час рішення задач. Розглянуто динаміку взаємозв'язку між рівнем мотивації і ефективністю розв'язання розумових задач. Проведене дослідження показало наявність взаємозв'язку між навчальною мотивацією та індивідуальними особливостями мислення у підлітків, що підтвердило необхідність змін у традиційній системі навчання математики. | en_US |
dc.publisher | Херсонський державний університет | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Психологічні науки; | - |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | розумова діяльність | en_US |
dc.subject | гнучкість і самостійність мислення | en_US |
dc.subject | розв'язання задач | en_US |
dc.title | Мотивація і ефективність розумової діяльності підлітків за традиційної системи навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Бібліографічні матеріали |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мотивація_і_ефективність_розумової_діяльності.pdf | Стаття у науковому віснику | 202,86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.