Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1794
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАфанасьева, Н.Є.-
dc.contributor.authorБеспалова, І.С.-
dc.date.accessioned2021-11-04T10:28:33Z-
dc.date.available2021-11-04T10:28:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 159.947.5-
dc.identifier.otherDOI 10.32999/ksu2312-3206/2019-1-14-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1794-
dc.description.abstractУ роботі представлено результати дослідження залежності між мотивами навчання і якостями мислення, такими як гнучкість і самостійність, у підлітків під час рішення задач. Розглянуто динаміку взаємозв'язку між рівнем мотивації і ефективністю розв'язання розумових задач. Проведене дослідження показало наявність взаємозв'язку між навчальною мотивацією та індивідуальними особливостями мислення у підлітків, що підтвердило необхідність змін у традиційній системі навчання математики.en_US
dc.publisherХерсонський державний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectрозумова діяльністьen_US
dc.subjectгнучкість і самостійність мисленняen_US
dc.subjectрозв'язання задачen_US
dc.titleМотивація і ефективність розумової діяльності підлітків за традиційної системи навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мотивація_і_ефективність_розумової_діяльності.pdfСтаття у науковому віснику202,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.