Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1794
Назва: Мотивація і ефективність розумової діяльності підлітків за традиційної системи навчання
Автори: Афанасьева, Н.Є.
Беспалова, І.С.
Ключові слова: мотивація
розумова діяльність
гнучкість і самостійність мислення
розв'язання задач
Дата публікації: 2019
Видавництво: Херсонський державний університет
Серія/номер: Психологічні науки;
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено результати дослідження залежності між мотивами навчання і якостями мислення, такими як гнучкість і самостійність, у підлітків під час рішення задач. Розглянуто динаміку взаємозв'язку між рівнем мотивації і ефективністю розв'язання розумових задач. Проведене дослідження показало наявність взаємозв'язку між навчальною мотивацією та індивідуальними особливостями мислення у підлітків, що підтвердило необхідність змін у традиційній системі навчання математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1794
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мотивація_і_ефективність_розумової_діяльності.pdfСтаття у науковому віснику202,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.