Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1794
Название: Мотивація і ефективність розумової діяльності підлітків за традиційної системи навчання
Авторы: Афанасьева, Н.Є.
Беспалова, І.С.
Ключевые слова: мотивація
розумова діяльність
гнучкість і самостійність мислення
розв'язання задач
Дата публикации: 2019
Издательство: Херсонський державний університет
Серия/номер: Психологічні науки;
Краткий осмотр (реферат): У роботі представлено результати дослідження залежності між мотивами навчання і якостями мислення, такими як гнучкість і самостійність, у підлітків під час рішення задач. Розглянуто динаміку взаємозв'язку між рівнем мотивації і ефективністю розв'язання розумових задач. Проведене дослідження показало наявність взаємозв'язку між навчальною мотивацією та індивідуальними особливостями мислення у підлітків, що підтвердило необхідність змін у традиційній системі навчання математики.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1794
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мотивація_і_ефективність_розумової_діяльності.pdfСтаття у науковому віснику202,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.