Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1855| Title: | ФОРМУВАННЯ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДРАЙВЕРИ ТА ЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ УНІВЕРСИТЕТІВ |
| Authors: | Юрчишена, Л. В. |
| Keywords: | драйвери економічна модель нова парадигма вищої освіти ціннісна пропозиція фінансова модель фінансова стійкість |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | ДонНУ імені Василя Стуса |
| Series/Report no.: | Економiка i органiзацiя управлiння;№ 2 (42) 2021 |
| Abstract: | В статті досліджено драйвери, що визначають нову парадигму вищої освіти. Обґрунтовано їх вплив на стратегічні напрямки розвитку університетів, визначено незворотність трансформаційних процесів у вищій школі, що обумовлено: глобальними драйверами, що притаманні університетам світу; національними драйверами, що визначаються освітньою політикою держави, рівнем фінансування вищої освіти, конкуренцією на ринку освітніх послуг тощо; локальними, що визначають здатність університетів функціонувати за нових умов, реалізовувати трансформаційні процеси, гнучко реагувати і відчувати попит стейкхолдерів. Визначено, що нова парадигма вищої освіти потребує зміни підходів до організації діяльності університетським менеджментом, впровадження економічної моделі, в основі якої закладено ціннісну пропозицію. В статті визначено основні компоненти економічної моделі (ціннісна пропозиція, ключові ресурси, ключові партнери, канали надання і просування, ключові види діяльності, ключові групи стейкхолдерів, фінансова модель і фінансова стійкість), здійсненої їх змістовне наповнення, визначено взаємозв’язки і взаємозалежності між компонентами, обґрунтовано вплив на фінансову стійкість університету. |
| URI: | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1855 |
| Appears in Collections: | Бібліографічні матеріали |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Формування нової парадигми вищої освіти_2021_ек і орг упр.pdf | Стаття у виданні ДонНУ імені Василя Стуса "Економiка i органiзацiя управлiння" " | 527,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.