Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1991
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОдінцова, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorХало, Зоряна Петрівна-
dc.contributor.authorБалтремус, Володимир Євгенійович-
dc.date.accessioned2022-02-01T10:07:08Z-
dc.date.available2022-02-01T10:07:08Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.otherУДК 354:328.185-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.52058/2786-4952 -2022-1(6)-294-306-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1991-
dc.descriptionСтаття у журналі «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто концепцію дистанційного навчання з точки зору різних науковців, окреслено вимоги до системи вищої освіти, які висуває сучасне інформаційне суспільство, досліджено особливості застосування методів дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Проаналізовано сучасні тенденції в освіті, що виникли внаслідок активного використання дистанційних методів у навчальному процесі. Дано оцінку найважливішим факторам, що впливають на якість дистанційного навчання у вищій школі. Сформульовано сучасні вимоги до якості освітнього процесу, зокрема, зазначено, що технології дистанційного навчання спрямовані на подолання розриву між соціально-економічним становищем різних груп населення та країн з різним економічним розвитком. Встановлено перелік умов використання різних технологій дистанційного навчання, надано оцінку змін у сучасній освіті, зокрема підкреслено необхідність чіткого усвідомлення особливостей дистанційного навчання порівняно з традиційним. Розкрито питання про унікальну доцільність використання дистанційного навчання в сучасних умовах. У центрі уваги статті – особливості освітніх тенденцій, які ускладнюють розвиток дистанційного навчання, а також напрями реформування сучасного дистанційного навчального процесу з точки зору впровадження нових підходів до дистанційного навчання. Розглянуто систему викликів в освітній галузі, що пов’язані з дистанційним навчальним процесом. Зокрема, зазначається, що після вивчення дисципліни студент ЗВО повинен чітко усвідомлювати, які навички та компетенції він набув. Наголошено, що ефективна дистанційна взаємодія є одним із інструментів, за допомогою якого можна відстежити всі слабкі та сильні сторони навчального процесу, виявити прогалини в ньому. Виокремлено найважливіші напрямки подальшого розвитку дистанційної університетської освіти, зокрема її управлінсько-організаційне, матеріально-технічне і фінансове забезпечення дистанційного навчання, кадрове забезпечення потреб дистанційної освіти, методичне забезпечення з урахуванням специфіки дистанційного навчання, просування дистанційної освіти на освітньому ринку і ринку праці, створення на базі інфраструктур ЗВО проєкту мережі підтримки студентів дистанційної форми навчання в різних регіонах України.en_US
dc.publisherКиїв: Видавнича група «Наукові перспективи»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;Випуск № 1(6) 2022-
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectформа навчанняen_US
dc.subjectосвітні програмиen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectінформаційні технології електронного навчанняen_US
dc.titleДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВИКЛИК СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИen_US
dc.title.alternativeПерспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)en_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
34-99-Текст Одінцова-Хало.pdfСтаття у журналі «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)4,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.