Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1991
Title: | ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВИКЛИК СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ |
Other Titles: | Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») |
Authors: | Одінцова, Ольга Олександрівна Хало, Зоряна Петрівна Балтремус, Володимир Євгенійович |
Keywords: | дистанційне навчання форма навчання освітні програми вища освіта інформаційні технології електронного навчання |
Issue Date: | Jan-2022 |
Publisher: | Київ: Видавнича група «Наукові перспективи» |
Series/Report no.: | Педагогіка;Випуск № 1(6) 2022 |
Abstract: | У статті розглянуто концепцію дистанційного навчання з точки зору різних науковців, окреслено вимоги до системи вищої освіти, які висуває сучасне інформаційне суспільство, досліджено особливості застосування методів дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Проаналізовано сучасні тенденції в освіті, що виникли внаслідок активного використання дистанційних методів у навчальному процесі. Дано оцінку найважливішим факторам, що впливають на якість дистанційного навчання у вищій школі. Сформульовано сучасні вимоги до якості освітнього процесу, зокрема, зазначено, що технології дистанційного навчання спрямовані на подолання розриву між соціально-економічним становищем різних груп населення та країн з різним економічним розвитком. Встановлено перелік умов використання різних технологій дистанційного навчання, надано оцінку змін у сучасній освіті, зокрема підкреслено необхідність чіткого усвідомлення особливостей дистанційного навчання порівняно з традиційним. Розкрито питання про унікальну доцільність використання дистанційного навчання в сучасних умовах. У центрі уваги статті – особливості освітніх тенденцій, які ускладнюють розвиток дистанційного навчання, а також напрями реформування сучасного дистанційного навчального процесу з точки зору впровадження нових підходів до дистанційного навчання. Розглянуто систему викликів в освітній галузі, що пов’язані з дистанційним навчальним процесом. Зокрема, зазначається, що після вивчення дисципліни студент ЗВО повинен чітко усвідомлювати, які навички та компетенції він набув. Наголошено, що ефективна дистанційна взаємодія є одним із інструментів, за допомогою якого можна відстежити всі слабкі та сильні сторони навчального процесу, виявити прогалини в ньому. Виокремлено найважливіші напрямки подальшого розвитку дистанційної університетської освіти, зокрема її управлінсько-організаційне, матеріально-технічне і фінансове забезпечення дистанційного навчання, кадрове забезпечення потреб дистанційної освіти, методичне забезпечення з урахуванням специфіки дистанційного навчання, просування дистанційної освіти на освітньому ринку і ринку праці, створення на базі інфраструктур ЗВО проєкту мережі підтримки студентів дистанційної форми навчання в різних регіонах України. |
Description: | Стаття у журналі «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») |
URI: | https://doi.org/10.52058/2786-4952 -2022-1(6)-294-306 https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1991 |
Appears in Collections: | Бібліографічні матеріали |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
34-99-Текст Одінцова-Хало.pdf | Стаття у журналі «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») | 4,67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.