Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2037
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Польовий, М. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T15:19:18Z | - |
dc.date.available | 2022-02-07T15:19:18Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.other | DOI 10.31558/2519-2949.2019.2.3 | - |
dc.identifier.other | УДК 340.116:316.42 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2037 | - |
dc.description | Стаття у науковому журналі «ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ» ДонНУ імені василя Стуса | en_US |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу нагальних проблем реалізації права на освіту дітей, що потерпають від збройних конфліктів. Основним матеріалом для висловлюваних положень та висновків статті стали кейси, пов’язані із російсько-українським збройним конфліктом на сході України та фактичною російською окупацією частин Луганської та Донецької областей. Відзначено, що слід виокремлювати різні групи дітей серед тих, що потерпають від конфліктів та окупації. В тому числі тих, що живуть у окупованій зоні, тих, які живуть у “сірій” зоні, та тих, що виїхали далеко від зони конфлікту і проживають у інших областях України. Визначено, що до основних проблем, які пов’язані із реалізацією права на освіту дітей, що перебувають у зоні збройних конфліктів, можна віднести такі, як інтеграція дітей-ВПО до нового освітнього простору, в якому вони опинились поза своєї волі; в разі проживання на окупованій території – навчання в закладах середньої та вищої освіти лише за навчальним програмами, які визначає окупаційна адміністрація; низка проблем, пов’язана із вступом на навчання до українських вишів; об’єктивно недостатні можливості для агітації на продовження навчання після середньої школи в ОРДЛО саме у вишах України; визначення майбутнього життєвого шляху ВПО та вихідців з ОРДЛО після закінчення вищої освіти в Україні. В статті зазначається, що серед названих проблем державні органи та громадські організації найбільше опікуються інтеграцією дітей-ВПО до нового освітнього простору та забезпеченням можливостей вступу абітурієнтів до українських вишів. Зазначено також як об’єктивні, так і суб’єктивні перепони на шляху до досягнення цілей, постульованих у відношенні до реалізації права на освіту дітей, які потерпають від російсько-українського конфлікту. | en_US |
dc.publisher | Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса "Політичне життя" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ;№ 2 – 2019 | - |
dc.subject | право на освіту | en_US |
dc.subject | права дітей | en_US |
dc.subject | наслідки збройних конфліктів | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА НА ОСВІТУ ДІТЕЙ, ЩО ПОТЕРПАЮТЬ ВІД ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТІВ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Бібліографічні матеріали |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблеми реалізації прав на освіту дітей.pdf | Стаття у науковому журналі «ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ» ДонНУ імені василя Стуса | 294,01 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.