Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2037
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПольовий, М. А.-
dc.date.accessioned2022-02-07T15:19:18Z-
dc.date.available2022-02-07T15:19:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherDOI 10.31558/2519-2949.2019.2.3-
dc.identifier.otherУДК 340.116:316.42-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2037-
dc.descriptionСтаття у науковому журналі «ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ» ДонНУ імені василя Стусаen_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу нагальних проблем реалізації права на освіту дітей, що потерпають від збройних конфліктів. Основним матеріалом для висловлюваних положень та висновків статті стали кейси, пов’язані із російсько-українським збройним конфліктом на сході України та фактичною російською окупацією частин Луганської та Донецької областей. Відзначено, що слід виокремлювати різні групи дітей серед тих, що потерпають від конфліктів та окупації. В тому числі тих, що живуть у окупованій зоні, тих, які живуть у “сірій” зоні, та тих, що виїхали далеко від зони конфлікту і проживають у інших областях України. Визначено, що до основних проблем, які пов’язані із реалізацією права на освіту дітей, що перебувають у зоні збройних конфліктів, можна віднести такі, як інтеграція дітей-ВПО до нового освітнього простору, в якому вони опинились поза своєї волі; в разі проживання на окупованій території – навчання в закладах середньої та вищої освіти лише за навчальним програмами, які визначає окупаційна адміністрація; низка проблем, пов’язана із вступом на навчання до українських вишів; об’єктивно недостатні можливості для агітації на продовження навчання після середньої школи в ОРДЛО саме у вишах України; визначення майбутнього життєвого шляху ВПО та вихідців з ОРДЛО після закінчення вищої освіти в Україні. В статті зазначається, що серед названих проблем державні органи та громадські організації найбільше опікуються інтеграцією дітей-ВПО до нового освітнього простору та забезпеченням можливостей вступу абітурієнтів до українських вишів. Зазначено також як об’єктивні, так і суб’єктивні перепони на шляху до досягнення цілей, постульованих у відношенні до реалізації права на освіту дітей, які потерпають від російсько-українського конфлікту.en_US
dc.publisherВінниця: ДонНУ імені Василя Стуса "Політичне життя"en_US
dc.relation.ispartofseriesПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ;№ 2 – 2019-
dc.subjectправо на освітуen_US
dc.subjectправа дітейen_US
dc.subjectнаслідки збройних конфліктівen_US
dc.titleПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА НА ОСВІТУ ДІТЕЙ, ЩО ПОТЕРПАЮТЬ ВІД ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТІВen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проблеми реалізації прав на освіту дітей.pdfСтаття у науковому журналі «ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ» ДонНУ імені василя Стуса294,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.