Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2037
Назва: ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА НА ОСВІТУ ДІТЕЙ, ЩО ПОТЕРПАЮТЬ ВІД ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТІВ
Автори: Польовий, М. А.
Ключові слова: право на освіту
права дітей
наслідки збройних конфліктів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса "Політичне життя"
Серія/номер: ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ;№ 2 – 2019
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу нагальних проблем реалізації права на освіту дітей, що потерпають від збройних конфліктів. Основним матеріалом для висловлюваних положень та висновків статті стали кейси, пов’язані із російсько-українським збройним конфліктом на сході України та фактичною російською окупацією частин Луганської та Донецької областей. Відзначено, що слід виокремлювати різні групи дітей серед тих, що потерпають від конфліктів та окупації. В тому числі тих, що живуть у окупованій зоні, тих, які живуть у “сірій” зоні, та тих, що виїхали далеко від зони конфлікту і проживають у інших областях України. Визначено, що до основних проблем, які пов’язані із реалізацією права на освіту дітей, що перебувають у зоні збройних конфліктів, можна віднести такі, як інтеграція дітей-ВПО до нового освітнього простору, в якому вони опинились поза своєї волі; в разі проживання на окупованій території – навчання в закладах середньої та вищої освіти лише за навчальним програмами, які визначає окупаційна адміністрація; низка проблем, пов’язана із вступом на навчання до українських вишів; об’єктивно недостатні можливості для агітації на продовження навчання після середньої школи в ОРДЛО саме у вишах України; визначення майбутнього життєвого шляху ВПО та вихідців з ОРДЛО після закінчення вищої освіти в Україні. В статті зазначається, що серед названих проблем державні органи та громадські організації найбільше опікуються інтеграцією дітей-ВПО до нового освітнього простору та забезпеченням можливостей вступу абітурієнтів до українських вишів. Зазначено також як об’єктивні, так і суб’єктивні перепони на шляху до досягнення цілей, постульованих у відношенні до реалізації права на освіту дітей, які потерпають від російсько-українського конфлікту.
Опис: Стаття у науковому журналі «ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ» ДонНУ імені василя Стуса
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2037
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеми реалізації прав на освіту дітей.pdfСтаття у науковому журналі «ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ» ДонНУ імені василя Стуса294,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.