Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2083
Назва: MULTIMODAL DIMENSIONS OF COLOR NOMINATIONS IN MODERN MAKEUP ADVERTISING DISCOURSE
Інші назви: МАТЕРІАЛИ наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2019–2020 рр. (квітень–травень 2021 р.)
Автори: Zaluzhna, Olha
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса
Серія/номер: «Концептологічні та дискурсивні аспекти дослідження германських, романських та слов’янських мов»;
Короткий огляд (реферат): The perspective of further research lies in widening the scope of empirical database at the expense of other modern brands’ color names in their unity with paralinguistic elements within multimodal approach which will allow to build the typology of present-day color nominations in makeup industry.
Опис: Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково- дослідної роботи за період 2019–2020 рр. (квітень–травень 2021 р.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2083
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Multimodal Dimensions of Color Nominations in Modern Makeup Advertising Discourse.pdfМатеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково- дослідної роботи за період 2019–2020 рр. (квітень–травень 2021 р.).2,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.