Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2438
Title: ЛІНГВОКУЛЬТУРНИЙ КОНЦЕПТ ЛЮДИНА
Other Titles: КОЛЕКТИВНА НАУКОВА МОНОГРАФІЯ Репрезентація освітніх досягнень, мас-медіа та роль філології у сучасній системі наук
Authors: ГАРБЕРА, Ірина Володимирівна
Issue Date: 2021
Publisher: Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа»
Series/Report no.: Репрезентація освітніх досягнень, мас-медіа та роль філології у сучасній системі наук;Видання 1, С. 5-15
Abstract: У роботі розглянуто поняття концепту як лінгвокультурного утворення, акцентовано на тісних зв’язках лінгвокультурного концепту та певного соціуму, з його унікальними світобаченням, духовними цінностями, культурою, мовою. Зазначено, що, з огляду на антропоцентричність сучасних лінгвістичних дисциплін, найбільш актуальним постає студіювання лінгвокультурного концепту людина. Основні поняттєві параметри й ознаки концепту людина виокремлено методом аналізу однойменних лексикографічних дефініцій – з тлумачного, філософського, психологічного, асоціативного, соціологічного, символьного, культурологічного словників. Зазначений концепт кваліфікує людину як природно-соціальну істоту, що має свідомість і мову, здатна мислити, продуктивно працювати, еволюціонувати, створюючи власну історію та національну культуру.
Description: Розділ в колективній монографії Репрезентація освітніх досягнень, мас-медіа та роль філології у сучасній системі наук: колективна монографія (1-е вид.). / під ред. Каплак В.Г. – Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. 134 с. ISBN 978-617-7991-35-8 DOI 10.36074/rodmmrfssn.ed-1
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2438
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гарбера_Монографія_Вінниця_2021.pdfРозділ в колективній монографії Репрезентація освітніх досягнень, мас-медіа та роль філології у сучасній системі наук: колективна монографія (1-е вид.). / під ред. Каплак В.Г. – Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. 134 с. ISBN 978-617-7991-35-8 DOI 10.36074/rodmmrfssn.ed-12,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.