Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2720
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШвець, К. А.-
dc.contributor.authorЧальцева, О. М.-
dc.date.accessioned2023-02-06T13:19:10Z-
dc.date.available2023-02-06T13:19:10Z-
dc.date.issued2020-04-29-
dc.identifier.otherУДК 32.323.324.342.8-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2720-
dc.descriptionМатеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладні інформаційні технології»: зб. наук. пр. Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса, 2020.en_US
dc.description.abstractУ сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою.en_US
dc.publisherВінниця: ДонНУ імені Василя Стусаen_US
dc.relation.ispartofseriesПРИКЛАДНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених;с. 259-262-
dc.titleВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ПІД ЧАС ВИБОРЧОЇ ПРЕЗИДЕНТСЬКОЇ КАМПАНІЇ В УКРАЇНІ 2019en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9048-Текст статті-18089-1-10-20201015.pdfМатеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладні інформаційні технології»: зб. наук. пр. Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса, 2020.655,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.