Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2720
Title: ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ПІД ЧАС ВИБОРЧОЇ ПРЕЗИДЕНТСЬКОЇ КАМПАНІЇ В УКРАЇНІ 2019
Authors: Швець, К. А.
Чальцева, О. М.
Issue Date: 29-Apr-2020
Publisher: Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса
Series/Report no.: ПРИКЛАДНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених;с. 259-262
Abstract: У сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою.
Description: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладні інформаційні технології»: зб. наук. пр. Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса, 2020.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2720
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9048-Текст статті-18089-1-10-20201015.pdfМатеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладні інформаційні технології»: зб. наук. пр. Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса, 2020.655,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.