Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2722
Назва: PR-ТЕХНОЛОГІЇ У ПРЕЗИДЕНТСЬКІЙ ПЕРЕДВИБОРЧІЙ КАМПАНІЇ У ФРАНЦІЇ 2017 РОКУ
Автори: Швець, К. А.
Дата публікації: кві-2018
Видавництво: К.: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет"
Серія/номер: Міжнародна наукова конференція "Дні науки філософського факультету – 2018", 26-27 квіт;с. 79-80
Короткий огляд (реферат): Сьогодні, коли Європейський Союз стикається у своєму розвитку з но- вими викликами, його майбутній вигляд багато в чому залежить від полі- тики Франції. Наростання євроскептицизму в багатьох європейських кра- їнах, включаючи Францію, ставить під сумнів саму ідею євроінтеграції. З огляду на те, що головна роль у визначенні французької зовнішньої по- літики як і раніше відведена президенту, можна стверджувати, що прези- дентські вибори у Франції 2017 р. мали доленосне для ЄС значення.
Опис: Міжнародна наукова конференція "Дні науки філософського факультету – 2018", 26-27 квіт. 2018 р.: [матеріали доповідей та виступів] редкол.: У. В. Мовчан [та ін.]. К.: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2018.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2722
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дні_науки_Ч.5.pdfМіжнародна наукова конференція "Дні науки філософського факультету – 2018", 26-27 квіт. 2018 р.: [матеріали доповідей та виступів] редкол.: У. В. Мовчан [та ін.]. К.: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2018.1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.