Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, Катерина Андріївна-
dc.contributor.authorЧальцева, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-02-07T14:37:05Z-
dc.date.available2023-02-07T14:37:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 659.441.8:004:324-057.34(44)«2017»-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2733-
dc.descriptionТези до інтернет-конференції "Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу", Маріуполь, 2018en_US
dc.description.abstractУ сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою.en_US
dc.publisherМаріуполь: факультет філології та масових комунікацій Маріупольського університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesСучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу: Збірник матеріалів інтернет-конференції;-
dc.titlePR-технології у передвиборчій президентській кампанії у Франції 2017 рокуen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець-Катерина-Андріївна-PR-ТЕХНОЛОГІЇ-У-ПРЕЗИДЕНТСЬКІЙ-ПЕРЕДВИБОРЧІЙ-КАМПАНІЇ-У-ФРАНЦІЇ-2017р..docx.pdfТези до інтернет-конференції "Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу", Маріуполь, 2018601,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.