Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2733
Назва: PR-технології у передвиборчій президентській кампанії у Франції 2017 року
Автори: Швець, Катерина Андріївна
Чальцева, Олена Михайлівна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Маріуполь: факультет філології та масових комунікацій Маріупольського університету
Серія/номер: Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу: Збірник матеріалів інтернет-конференції;
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою.
Опис: Тези до інтернет-конференції "Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу", Маріуполь, 2018
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2733
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець-Катерина-Андріївна-PR-ТЕХНОЛОГІЇ-У-ПРЕЗИДЕНТСЬКІЙ-ПЕРЕДВИБОРЧІЙ-КАМПАНІЇ-У-ФРАНЦІЇ-2017р..docx.pdfТези до інтернет-конференції "Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу", Маріуполь, 2018601,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.