Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2733
Название: PR-технології у передвиборчій президентській кампанії у Франції 2017 року
Авторы: Швець, Катерина Андріївна
Чальцева, Олена Михайлівна
Дата публикации: 2018
Издательство: Маріуполь: факультет філології та масових комунікацій Маріупольського університету
Серия/номер: Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу: Збірник матеріалів інтернет-конференції;
Краткий осмотр (реферат): У сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою.
Описание: Тези до інтернет-конференції "Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу", Маріуполь, 2018
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2733
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Швець-Катерина-Андріївна-PR-ТЕХНОЛОГІЇ-У-ПРЕЗИДЕНТСЬКІЙ-ПЕРЕДВИБОРЧІЙ-КАМПАНІЇ-У-ФРАНЦІЇ-2017р..docx.pdfТези до інтернет-конференції "Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу", Маріуполь, 2018601,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.