Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПшемицька, Євгенія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-08T12:54:13Z-
dc.date.available2023-02-08T12:54:13Z-
dc.date.issued2022-12-29-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737-
dc.descriptionНаукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року)en_US
dc.description.abstractУ сучасному цифровому світі є необхідність регулярного перегляду методів та інструментів навчання. Серед освітніх трендів останніх 10 років: персоналізація навчання, гейміфікація, використання інтерактивних та цифрових інструментів. Із початком дистанційної освіти в України викладачі та методисти звернули увагу на перспективність та доцільність застосування також соціальних мереж в освітньому процесі. У той же час вивчення освітніх можливостей соціальних мереж як інструментів вивчення саме історії не знайшло достатнього висвітлення в наукових розробках.en_US
dc.publisherПрага. Чехія: XIII Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку»en_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий журнал "Інтернаука" (2022 рік). Педагогічні науки;-
dc.titleУКРАЇНСЬКІ ІСТОРИЧНІ YOUTUBE-КАНАЛИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗВОen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пшемицька 1.pdfНаукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року)161,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.