Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737
Title: УКРАЇНСЬКІ ІСТОРИЧНІ YOUTUBE-КАНАЛИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗВО
Authors: Пшемицька, Євгенія Олександрівна
Issue Date: 29-Dec-2022
Publisher: Прага. Чехія: XIII Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку»
Series/Report no.: Науковий журнал "Інтернаука" (2022 рік). Педагогічні науки;
Abstract: У сучасному цифровому світі є необхідність регулярного перегляду методів та інструментів навчання. Серед освітніх трендів останніх 10 років: персоналізація навчання, гейміфікація, використання інтерактивних та цифрових інструментів. Із початком дистанційної освіти в України викладачі та методисти звернули увагу на перспективність та доцільність застосування також соціальних мереж в освітньому процесі. У той же час вивчення освітніх можливостей соціальних мереж як інструментів вивчення саме історії не знайшло достатнього висвітлення в наукових розробках.
Description: Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року)
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пшемицька 1.pdfНаукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року)161,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.