Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737
Название: | УКРАЇНСЬКІ ІСТОРИЧНІ YOUTUBE-КАНАЛИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗВО |
Авторы: | Пшемицька, Євгенія Олександрівна |
Дата публикации: | 29-дек-2022 |
Издательство: | Прага. Чехія: XIII Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку» |
Серия/номер: | Науковий журнал "Інтернаука" (2022 рік). Педагогічні науки; |
Краткий осмотр (реферат): | У сучасному цифровому світі є необхідність регулярного перегляду методів та інструментів навчання. Серед освітніх трендів останніх 10 років: персоналізація навчання, гейміфікація, використання інтерактивних та цифрових інструментів. Із початком дистанційної освіти в України викладачі та методисти звернули увагу на перспективність та доцільність застосування також соціальних мереж в освітньому процесі. У той же час вивчення освітніх можливостей соціальних мереж як інструментів вивчення саме історії не знайшло достатнього висвітлення в наукових розробках. |
Описание: | Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року) |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737 |
Располагается в коллекциях: | Бібліографічні матеріали |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пшемицька 1.pdf | Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року) | 161,61 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.