Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737
Название: УКРАЇНСЬКІ ІСТОРИЧНІ YOUTUBE-КАНАЛИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗВО
Авторы: Пшемицька, Євгенія Олександрівна
Дата публикации: 29-дек-2022
Издательство: Прага. Чехія: XIII Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку»
Серия/номер: Науковий журнал "Інтернаука" (2022 рік). Педагогічні науки;
Краткий осмотр (реферат): У сучасному цифровому світі є необхідність регулярного перегляду методів та інструментів навчання. Серед освітніх трендів останніх 10 років: персоналізація навчання, гейміфікація, використання інтерактивних та цифрових інструментів. Із початком дистанційної освіти в України викладачі та методисти звернули увагу на перспективність та доцільність застосування також соціальних мереж в освітньому процесі. У той же час вивчення освітніх можливостей соціальних мереж як інструментів вивчення саме історії не знайшло достатнього висвітлення в наукових розробках.
Описание: Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року)
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пшемицька 1.pdfНаукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року)161,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.